Our LOVE

Daisypath Anniversary tickers
cinta mampu mengubah segala..namun kita tetap sama..andai kita lalang..maka matilah kita dibawanya..andai kita madu..maka bahagia jadinya..

nuffnang

Thursday, August 24, 2017

New York Hotel, Johor Bahru - Murah

Last entry ada cerita tentang New York Hotel kan masa last year kitorang berjimba di JB. So, Aku share sikit la apa yang best kat hotel ni.

Hotel ni merupakan hotel 4 star yang terletak di bandaraya Johor Bahru dengan harga yang murah dan mampu menginap.😁

Range harga hotel ni memang bawah RM200 untuk 2 orang termasuk free buffet breakfast. Macam kitorang hari tu dapat RM140 je 1 malam free breakfast untuk 2orang. Murahkan kitorang book melalui agoda. Nak tahu cara book aku ada share kat entry Booking Hotel melalui AGODA .

Dari segi facilities semua lengkap. Ada spa, swimming pool, gym dan macam-macam lagi. Parking pun senang 1 bangunan denagn hotel je.

Kalau kedai makan pun tak susah nak cari sebab depan hotel ni memang ada food court . So far agak strategik gak la hotel ni.

Dari segi buffet breakfast dia memang best. Kira lengkap la semua jenis level makanan ada. memang puas hati dan berbaloi.

Untuk range 1 hingga 10 (10 yg terbaik) , aku bagi 8. Kalau tanya nak stay lagi ke tak. Of course la nak sbb orang macam aku ni memang penting kan keselesaan bagai. Tapi bajet ciput. Siapa yang macam aku, boleh le pilih New York Hotel. Memang berbaloi.


(Gambar dari Agoda)

Ni di lobby hotel. Service cepat dan selesa.


(Gambar dari Agoda)

Room pun selesa untuk kitorang yg beranak dua ni.


(Gambar dari Agoda)

Tempat makan paling syok.

No comments:

Post a Comment